Na zboží se vztahuje záruka podle záručních podmínek uvedených v záručních listech jednotlivých výrobků min. 24 měsíců dle zákona.
U všech šperků je záruka 24 měsíců. Záruka se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu. Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nešetrným zacházením, poškrábání a běžné opotřebení šperku.
Záruka na hodinky je většinou 24 měsícu (nebo delší viz záruční list). Vztahuje se na výrobní vady a vady materialu pláště a strojku. Nevztahuje se na násilné poškození pouzdra a pásku, nebo poškození těchto částí způsobené běžným nošením a opotřebením.
Při případné reklamaci je vhodné poslat (předložit) prodejní doklad a záruční list (je-li součástí produktu). Záruční i pozáruční opravy zajišťuje výrobce či dodavatel zboží.
Před odesláním zboží pro případnou reklamaci, nás informujte o jeho zaslání na e-mail: [email protected].či tel.: 739669438, abychom s Vámi probrali oprávněnost raklamace a její případné uplatnění. Reklamované zboží nám nikdy nezasílejte na dobírku!!!
Informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR)
Česká obchodní inspekce (ČOI) je subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, tzv. ADR (alternative dispute resolution). Cílem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran. ADR při ČOI je notifikovaným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeným na seznamu Evropské komise.
Mimosoudní řešení sporů je institut založený na hledání oboustranně přijatelné dohody stran sporu. Česká obchodní inspekce na rozdíl od soudů nemá pravomoc sama o předmětu sporu závazně rozhodnout nebo strany sporu k dohodě donucovat. Vzhledem k tomu, že institut ADR je založen na dohodě stran, může být efektivní zejména při řešení sporů se seriózními podnikateli, kterým záleží na korektních vztazích se svými zákazníky.
V rámci institutu ADR lze řešit spory z kupních smluv a smluv o poskytování služeb. Je tedy třeba, aby spotřebitel byl stranou příslušné smlouvy, od níž se spor odvíjí, a v rámci této smlouvy spotřebitel druhé straně poskytl příslušné finanční plnění nebo se k němu zavázal.
Aby mohlo být mimosoudní řešení sporu efektivní, je třeba, aby byl spotřebitel schopen věrohodně doložit oprávněnost jím tvrzeného nároku.
Více informací na https://coi.gov.cz/